loading...
افق قپق تاز
معین بازدید : 188 پنجشنبه 27 فروردین 1394 نظرات (0)

رونی کلمن در تهران ؟

 

بعد از «پهلوان اكبر خراساني»‌ها، حالا به احترام «روني كلمن» همه جا رخصت

 

روزنامه اعتماد:نه تنها ذائقه و فرهنگ ايراني، بلكه نوع نگاه مردم جامعه در چند دهه گذشته نسبت به مسائل مختلف تغيير كرده است. ديگر آبگوشت و قرمه‌سبزي آن غذاهايي نيست كه مردم در سفارشات‌شان اولويت دارد و پيتزا و ساندويچ در منوهاي اصلي، خود نمايي مي‌كنند. فرهنگ ايراني هم تغيير عمده داشته در اين گذرِ، از سنت به مدرنيته، براي همين هم اسطوره‌ها و ستاره‌ها نيز نزد توده مردم تغيير كرده و ديگر آنهايي نيستند كه در گذشته افراد دوست داشتند و مي‌پسنديدند. باري، روزگاري «پوريا ولي» و «پهلوان اكبر خراساني» ستاره‌هاي مردم ايران بودند و حالا «لئونل مسي» و «راجر فدرر»؛ اما خب ايرانيان كه همواره به مردان قدرتمند علاقه نشان داده‌اند در سال‌هاي گذشته بيشتر از هر كشوري به رشته بدنسازی و پرورش اندام روي آورده و حتي هر جا را كه توانستند تبديل به باشگاه بدنسازي كردند، حتي زيرزمين‌هاي خانه‌ها را. «آرنولد» و «روني كلمن» شدند اسطوره‌هاي ايرانيان علاقه‌مند به پرورش اندام و جوانان ايراني به دنبال آرنولد شدن، وزنه‌هاي سنگين زدند به مدد مكمل‌ها و دوپينگ‌ها هيكل گنده كردند! حالا هم ستاره‌شان در راه است. روني بزرگ به تهران مي‌آيد! غول رشته بدنسازي و پرورش اندام جهان كه ٨ عنوان قهرماني در مستر اُلمپيا (بالاترين سطح مسابقات حرفه‌اي بدنسازي) را در كارنامه دارد، راهي ايران مي‌شود و همايشي بي‌نظير با حضور اين چهره شناخته شده در تهران برگزار خواهد شد و متقاضيان حضور در كلاس يكي از برترين و پرافتخارترين بدنسازان جهان، بايد هزينه‌ قابل توجهي را پرداخت كنند.

 

يك ميليون و ۸۰۰ هزار تومان براي كلاس روني كلمن

 

«روني كلمن» قرار است سوم ارديبهشت به همراه «بيگ رمي» ديگر قهرمان شاخص دنيا، براي نخستين بار در تاريخ ورزش ايران به تهران سفر كند. قرار است كلمن به همراه رمي در مدت زمان اقامت دو روزه‌ خود در تهران به صورت فشرده سه كلاس بدنسازي را برگزار كنند. اين كلاس‌ها در حالي برگزار خواهد شد كه براي نخستين بار بانوان علاقه‌مند به بدنسازي نيز مي‌توانند در اين دوره‌هاي آموزشي حضور داشته باشند. برگزاركنندگان اين دوره آموزشي براي ثبت نام از علاقه‌مندان به حضور در كلاس «روني كلمن» مبالغ جالب توجهي را در نظر گرفته‌اند. صندلي‌هاي VIP اين دوره از كلاس‌ها با مبلغ يك ميليون و ٨٠٠ هزار تومان قيمت‌گذاري شده است. اين پكيج شامل حضور در صندلي‌هاي رديف اول سمينار، عكس يادگاري با كلمن و بيگ رمي، تي‌شرت با امضاي كلمن، اهداي گواهينامه با مهر رييس فدراسيون و كلمن است. پكيج B با قيمت ٨٥٠ هزار تومان شامل حضور در صندلي‌هاي رديف‌هاي ابتدايي، عكس يادگاري با روني كلمن، اهداي گواهينامه با مهر رييس فدراسيون و كلمن است. پكيج C با قيمت ٦٥٠ هزار تومان شامل حضور در صندلي‌‌هاي رديف‌ وسط، عكس يادگاري با كلمن، تي‌شرت با امضاي كلمن، اهداي گواهينامه با مهر رييس فدراسيون و كلمن است. پكيج D با قيمت ٥٥٠ هزار تومان شامل حضور در صندلي‌هاي رديف انتهايي، تي‌شرت با امضاي كلمن، اهداي گواهينامه با مهر رييس فدراسيون و كلمن است.

 

«رابرت دنيرو» و «مارادونا» را هم به تهران بياوريد

 

 

ترديدي نيست كه تمام صندلي‌هاي اين كلاس پر خواهد شد و علاقه‌مندان بي‌شمار روني –كه بلافاصله بعد از با خبر شدن حضورش در تهران در سريع‌ترين زمان ممكن بيش از ٥٠ هزار پيام خوشا‌مد براي او فرستاده‌اند- حضوري گرم در كلاس اين قهرمان خواهد داشت و كلي دلار نصيب او و برگزار‌كنندگان اين كلاس خواهند كرد! اين نشان مي‌دهد كه آوردن ستاره‌هاي شناخته شده دنيا به ايران مي‌تواند خيلي جالب باشد و بسيار درآمدزا. بي‌شك مردمي كه در زمان ورود تيم ميلان به تهران چيزي نمانده بود از سر و كول «پائولو مالديني» و ديگر ستاره‌هاي اين تيم بالا بروند، با آمدن ستاره‌هاي عرصه‌هاي مختلف بسيار ذوق‌زده شده و كلي پول هزينه خواهند كرد و اين يعني انجام كار فرهنگي به همراه بيزينس و چرخه چرخ اقتصاد. فرض كنيد «رابرت دنيرو» و «آل‌پاچينو» در عالم سينما، «لئونارد كوئن» در دنياي موسيقي و «مارادونا» در ورزش به ايران بيايند و اجراي برنامه كنند يا كلاس بگذارند! ايراني‌هاي مهمان نواز تشنه ديدن ستاره‌هاي جهاني هستند، حالا كه شرايط در سياست خارجه بهتر است، زمان استفاده از اين ظرفيت‌ها و فرصت‌هاست. هم فال است و هم تماشا، هم پول دارد هم كار فرهنگي صورت گرفته.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 158
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 94
  • باردید دیروز : 42
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 276
  • بازدید ماه : 276
  • بازدید سال : 15,752
  • بازدید کلی : 670,666